Postęp technologiczny, jakiego doświadczyliśmy w ciągu ostatnich dekad, przyniósł zupełnie nowe możliwości biznesowe. Nowoczesne technologie w bankowości, przyczyniły się do powstania nowych produktów, oraz zmieniły sposób obsługi klientów.
Cyfrowa rewolucja
Pojawienie się Internetu spowodowało prawdziwą rewolucję w sposobie myślenia o produktach finansowych. Banki przestały się już kojarzyć jako instytucje stacjonarne, posiadające fizyczne placówki, w których obsługuje się interesantów.
Wykonanie przelewu, czy sprawdzenie stanu konta, nie wymaga już wizyty w banku, czy nawet skorzystania z odpowiedniej funkcji bankomatu. Wszystkie te operacje z powodzeniem wykonamy w zaciszu własnego mieszkania, lub we własnym biurze.
Dostęp do konta przez nowoczesne technologie w bankowości
Obecnie większość banków w Polsce oferuje swoim klientom zdalny dostęp do konta bankowego. Po uzyskaniu specjalnego identyfikatora, oraz unikalnego hasła użytkownika, możemy zalogować się do naszego rachunku osobistego za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej.
Klient uzyskuje dzięki temu dostęp do większości funkcji. Przy pomocy przeglądarki można zlecać przelewy, drukować potwierdzenia transakcji, czy składać wnioski o dodatkowe produkty bankowe.
Banki bardzo chętnie wykorzystują nowoczesne kanały komunikacji do prowadzenia działań promocyjnych i marketingowych. Mając na uwadze maksymę, że najcenniejszym klientem jest nasz obecny klient, instytucje finansowe starają się utrzymać dobrą relację z klientami.
Dlatego częste powiadomienia mailowe na temat aktualnych ofert specjalnych czy promocji bankowych są standardową procedurą.
Zachęcamy do udostępniania i komentowania wpisów. Jeżeli masz jakieś pytania, napisz wiadomość w komentarzu, lub przez formularz kontaktowy umieszczony na stronie.